1
معاون آموزش حوزه علمیه فارس خبر داد؛

آزمون کتبی و شفاهی استادی حوزه علمیه استان فارس برگزار می شود + تصاویر

  • کد خبر : 2287
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
آزمون کتبی و شفاهی استادی حوزه علمیه استان فارس برگزار می شود + تصاویر
آزمون کتبی(علمی _ مهارتی) استادی مقدمات و سطح یک صبح امروز به همت معاونت آموزش حوزه علمیه فارس در نمازخانه هدف از برگزاری این آزمون ارتقاء اساتید و رفع کمبود استاتید حکم‌دارحوزه علمیه فارس می‌باشد.

برگزاری آزمون کتبی استادی مقدمات و سطح یک با آزمون کتبی (علمی _ مهارتی) صبح امروز به همت معاونت آموزش حوزه علمیه فارس در نمازخانه مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.
حجت الاسلام حسین‌پوراضافه کرد در این آزمون حدود 117 نفر از طلاب واجد شرایط ثبت نام که از این تعداد 32 نفر درامتحان کتبی که نتایج نیز به ایشان اعلام تا قبول شدگان خود را برای آزمون شفاهی آماده کنند و تعداد 48 نفر در آزمون ارتقاء اساتید در چهار سطح مقدمات ، یک ، دو و سه با حضور اساتید و مدرسین حوزه علمیه استان تا 18 اسفند ماه در استان برگزار می گردد.
معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس بیان داشت منابع آزمون کتبی وشفاهی مقدمات شامل مغنی، جواهر و روش تدریس و منابع آزمون کتبی سطح یک شامل اصول، لمعه و روش تدریس و منابع آزمون سطح دو رسائل و مکاسب و سطح سه کفایه و مکاسب که ممتحنین آزمون شفاهی اعزامی از قم آقایان حجت الاسلام والمسلمین حسینی گرگانی و حجت الاسلام والمسلمین باقری شاهرودی و ممتحن دروس مهارتی استاد حجت الاسلام والمسلمین هاشم‌پور می باشد .
وی ادامه داد در شیوه نامه جدید آموزشی داوطلبان برای دریافت حکم استادی باید سه مرحله آزمون علمی و مهارتی کتبی، امتحان شفاهی علمی را با موفقیت پشت سر بگذارند. در قانون جدید روال اعطای حکم استادی بسیار دقیق تر، علمی تر و فنی تر شده و هدف از آن تقویت جایگاه علمی و معنوی استادان، ارتقای سطح علمی، معنوی و مهارتی طلاب و ساماندهی و نظام‌مند کردن ارتقاء سطح تدریس اساتید بر اساس شاخص های تعیین شده است.

 

لینک کوتاه : https://fars.ismc.ir/?p=2287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.