1
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال :

دشمن وحدت روحانیت، حوزه و نهادهای حوزوی را نمی خواهد

  • کد خبر : 2501
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
دشمن وحدت روحانیت، حوزه و نهادهای حوزوی را نمی خواهد
قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها صبح امور در جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان حضور پیدا کرد

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان فارس سی و نهمین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان با حضور حجج الاسلام و المسلمین محمودی (مدیر حوزه علمیه استان )، عباسپور (مسئول مرکز خدمات حوزه های علمیه استان) ، بهرامی نسب (مسئول بسیج اساتید و طلاب استان) ، قانع (مدیر کل تبلیغات اسلامی استان) ، امیدی(مسئول کانون فرهنگی مساجد و مسئول امور مساجد استان) ، مهرابی (رابط حوزه علمیه استان و آموزش و پرورش)، امامی (مسئول امور روحانیون دفتر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شیراز) و حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال قائم مقام محترم مدیر حوزه‌های علمیه در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار گردید .

در این مراسم ابتدا مدیر حوزه علمیه استان فارس ضمن عرض خیرمقدم خدمت اعضا محترم علی الخصوص قائم مقام مدیر حوزه های علمیه حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گزارشی از برگزاری جلسات این شورای بیان داشت و در ادامه اعضاء حاضر در جلسه توضیحاتی را در خصوص اعزائم مبلغین به مساجد و مناسبت های مذهبی مطالبی را بیان داشتند .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین فرخ‌فال قائم مقام مدیر حوزه های علمیه بیان داشت: حضور با برکت شما در رشد و تعالی مربوط به روحانیت و حوزه‌های علمیه یک توفیق بزرگ است که این از توفیقات نظام جمهوری اسلامی می باشد.
دشمن همه‌ی سعیش این بود که روحانیت نتواند در رشد و انسجام انقلاب اثر گذار باشد اما علی رغم میل باطنی او مشاهده میکنید که نظام و روحانیت رشد روز افزون دارند .
وی در ادامه بیان داشت :استکبار با این همه دشمنی که با نظام کرده است جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کرده است . در طول تاریخ اسلام متاسفانه دشمنان دین و یهودی‌های شیطان که طبق استاد به آیه شریفه يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ و با تمام قدرت ، استکبار وارد این صحنه در کشورهای اسلامی شد تا کشورهای اسلامی داشتی کند از ماهیت با صلابت آنها به دنبال این بودند که دین را افیون جامعه معرفی کنند اما خداوند تبارک و تعالی قدرت نمائی کرد و به اعتقاد من جریان انقلاب اسلامی مقدمه ظهور امام زمان علیه السلام است .
در مقابل این کج فکری هائی که در گوشه و کنار کشورهای اسلامی و خصوصاً ایران بود که میگفتند رها کنید تا همه جا را فساد بگیرد تا حضرت ظهور کند اما شخصی بصیر و با صلابتی همچون امام خمینی ظهور کرد و بر عکس حرکت افیونی آنها یک حرکت با نشاط و انقلاب را بر این امت و بر این حوزه های علمیه تزریق کرد و امروز طنین امام و فرهنگ امام به عنوان شاخص‌ترین احیاگر اسلام ناب حرکتی را در این مملکت آغاز کرده که تمام دنیا را به سمت مهدویت عبور داده است.
ایشان افزود : خیلی جالب بود برای من یک تجمع و تظاهراتی را در اروپا مشاهده کردم که در آن مصاحبه های متعددی با مردم شده بود و شخص مسیحی در صحبتهایش گفت من معتقد به ایران و منش ایران شده ام و با اینکه مسیحی هستم منتظر مهدی موعود هستم.
ما واقعا مثل ماهی در آب در این مملکت شاید مثل حقیر نتوانم حقیقت کار و عظمت این نظام و حرکت را نبینم اما کسانی که از بیرون نگاه میکنند می بینند کشوری که به عنوان ژاندارم خلیج مدافع سرسخت اسرائیل بود و به عنوان سرکوب‌گر کشورها که احیاناً حمایت از فلسطین میکردند بوده این کشور به نفس یک فقیه مرجع با بصیرت یک مرتبه جهتی را به خود گرفته است که تمام استکبار و صهیونیسم را زمین‌گیر کرده است. کار به جائی رسیده است که روزی در بن بست‌های نظامی ما آمریکا می بیند باید یک هواپیمای ما را بزند تا ایران سر به زیر شود و قطع نامه بپذیرد اما امروز کارش به جائی رسیده است که التماس می کند که ایران ، سپاهیان ایرانی ما را نزنید ما با شما کاری نداریم. اصلا تمام معادلات عوض شده است.
عزیزان باور کنیم که این همه آوازه ها از شه بود. امام و خلف صالح امام این عظمت را حفظ و هدایت کرده‌اند و این مردم را در اوج شرافت و غرور قرار داده‌اند دشمن میخواست ملت ما را تحقیر کند امام ما را و نظام ما را تحقیر کند به لطف حق تعالی دشمن و آمریکا تحقیر شد . ما این عظمت کار خود را به دقت تجزیه و تحلیل کنیم ما دارائی‌های زیادی داریم.
قائم مقام مدیر حوزه علمیه ادامه داد ما توان و قدرتمان زیاد است داشته‌هایمان در نهادهای مختلف متکفل روحانیت خیلی زیاد است اگر این داشته ها به هم وصل شود و هم افزائی کنیم غوغائی به پا خواهیم کرد ، آن غوغائی که ظهور امام زمان علیه السلام قطعاً به دنبال خواهد داشت اما دشمن میخواهد بین ما فاصله ایجاد کند همدیگر را پیدا نکنیم و هم افزائی نکنیم و کارهای تکراری کنیم ، مردم را دلسرد کنیم این توطعه دشمن است و آن هدف بزرگی که امام دنبال بود و امروز خلف صالح امام به دنبال آن است این است که همدیگر را پیدا کنیم و دست به دست هم دهیم. هم افزائی نهادهای حوزوی میتواند کارستان کند قوت و قدرتی که نهادهای حوزوی دارند اگر به هم وصل شوند اینها یک قدرتی درست میکند نفوذ ناپذیر و در حال حاضر است هم افزائی اتفاق افتاده است.
عزیزان دشمن این وحدت را نمی خواهد دشمن به دنبال تفرقه است ما وقتی هم را پیدا کنیم کارستان میکنیم و به لطف حق تعالی همه از سربازان امام زمان علیه السلام هستیم در حال حاضر همین عهد مشترک و قرارگاهی که در تهران ایجاد شده کہ متشکل است از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، اوقات سازمان تبلیغات ، بسیج به عنوان یک نیروی تضمین امنیت این نهاد ها و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه که یک طرح را برای احیای مساجد آماده و به محضر حضرت آقا تقدیم شده و دفتر حضرت آقا گفته اند که این طرح تقریباً تائید نسبی شده و به امید حق تعالیبه زودی مدیران ارشد استانها دور هم جمع خواهند شد . این حرکات دشمن شکن خواهد بود و من به همه‌ی شما تبریک میگویم و از خداوند باری تعالی میخواهم که لطف و رحمت واسه‌اش بر همه شما نازل کند . همه‌ی این نهادها از یک خانواده هستیم و حول محور یک ولایت خدمت می‌کنیم و باید این هم افزائی به جا یی برسد که من و شما نداشته باشیم .

لینک کوتاه : https://fars.ismc.ir/?p=2501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اجلاسیه مسئولان مدارس علمیه فارس اربعین استوارمیمندی تقدیر جهادی حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال حوزه حوزه علمیه استان فارس دیدار با خانواده شهید روحانی شهید مصطفی مرادی خوب زائران علمیه فارس مجمع نمایندگان طلاب محمد استوار میمندی مدرسه مدیر مدیر حوزه علمیه فارس مدیریت حوزه علمیه استان فارس معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس نفر اول حفظ پانزده جزء محمدامین تقوایی (امام صادق(ع)_استهبان)( راه یافته مرحله کشوری) نفر اول رشته 5 جزءمحمد عرفان سرحدی(امام صادق(ع)_استهبان)(راه یافته مرحله کشوری) نفر اول رشته اذان امیرمحمد داشته (امام صادق(ع)_استهبان) نفر اول رشته تفسیر و مفاهیم اسماعیل حسینی پور (امام صادق(ع)_داراب)(راه یافته مرحله کشوری) نفر اول رشته حفظ کل قرآن حبیب امیری (امام صادق(ع)_استهبان)(راه یافته به مرحله کشوری) نفر اول رشته دعاخوانی محمدرضا معنویان (صالحیه_کازرون) نفر اول رشته قرائت تحقیق یوسف شرفی (امام صادق(ع)_استهبان)(راه یافته مرحله کشوری) نفر اول رشته قرائت ترتیل میلاد مفتاحی (مرکزی_شیراز)(راه یافته مرحله کشوری) نفر دوم حفظ پانزده جزء مهدی صالحی زاد (امام صادق(ع)_استهبان ) نفر دوم رشته 5 جزء امیرعلی توانی(امام صادق(ع)_استهبان) نفر دوم رشته اذان حسن کریمی (امام سجاد(ع)_شیراز) نفر دوم رشته تفسیر و مفاهیم عبدالحسین حیدری (سفیران هدایت_فسا) نفر دوم رشته حفظ کل قرآن علی زینلی (محمدیه_شیراز) نفر دوم رشته دعا خوانی عبدالوهاب مهنّایی (امام صادق(ع)_استهبان) نفر دوم رشته قرائت تحقیق حمیدرضا اسکندری (منصوریه_شیراز) نفر دوم رشته قرائت ترتیل محمد علی پور (منصوریه_شیراز) نفر سوم حفظ پانزده جزء مهدی قاسمی (امام صادق(ع)_استهبان) نفر سوم رشته 5 جزء  امیرحسین جلالی(امام صادق(ع)_استهبان) نفر سوم رشته اذان حسین بی نیاز (باقرالعلوم(ع)_گراش) نفر سوم رشته تفسیر و مفاهیم حسین زارعی (مدرسه فقهی امام رضا(ع)_شیراز) نفر سوم رشته حفظ کل قرآن محمدصالح اُرُجی (امام صادق(ع)_استهبان) نفر سوم رشته دعا خوانی علی نجفی (مرکزی_شیراز) نفر سوم رشته قرائت تحقیق حسین صیّادی (امام خمینی(ره)_جهرم) نفر سوم رشته قرائت ترتیل حسن گودرزی (سفیران علی بن موسی الرضا(ع)_شیراز) همایش حوزه انقلابی و حوزه منتظر